Solutions

Digitalisering skaber nye muligheder for borgerne og samfundet. Hver dag bruger millioner af mennesker nye løsninger fra Knowit. På denne måde hjælper vores kunder til mere demokrati, bedre sundhed og liv i en verden med mange udfordringer.

Solutions

machine learning AI leadership

Spar propelhattene og skab værdi med AI

Tiltroen til kunstig intelligens er stadig stor, selv om nyhedens interesse er ved at lægge sig. En af vejene ind i selv mindre organisationer er AI-applikationer, der fokuserer på at løse et givet problem. Det må bare ikke blive en black box.


Marketing social media Consumer Trends

Du har mindre end 10 sekunder til at nå Generation Z

Denne generation blev født, efter at internettet blev mainstream. De ældste var omkring 10 år, da iPhonen blev introduceret. For dem er verden lige så meget en legeplads som en arbejdsplads. Hvis du vil fange deres interesse, har du under ti sekunder til det.


Data Management AI Software

Det nytter ikke noget at gå tøvende til kunstig intelligens: Dataledelse kræver ”all-in”

Data, software og kunstig intelligens er det nye sort - også langt uden for it-folkets rækker. Men hvis man skal udnytte potentialet, skal tøvende, distanceret og tvivlende tilgang i ledelsen afløses af ”all-in”. Vi skal alle lære noget nyt, og vi skal bidrage til at udvikle morgendagens samarbejde mellem menneske og software.


Automatisering Customer Experience Customer Journey

Styrket kunderejse øger konkurrenceevnen

Vores kerneprodukt er kundeoplevelsen for kunder i 20 lande, siger CEO Torgeir Letting i Compello og forklarer, hvordan de hjælper virksomheder med at digitalisere og automatisere faktureringsprocesser.


Digitalisering Innovation AI

Kære SMV'er, sæt nu innovationen i drift

Meget tyder på at mindre og mellemstore danske virksomheder har en udfordring, når det kommer til digital forretningsudvikling. Vejen går over et opgør med tre kulturelle barrierer.


Inbound marketing Data Management tools

CRM er død! Længe leve CRM!

Datadrevne kundeoplevelser står lige nu allerøverst på CEO'ens liste over forventninger til CMO'en. Har du ikke fået styr på dine kundedata, så er det nu, hvis din kunderejse skal strømlines på tværs af kanaler og processer.


Brand and communications Chatbots Customer Journey

Stil de rigtige spørgsmål - ellers er svaret ligegyldigt

Vil vi virkelig her i det herrens år 2020 stadig smykke os med farverige teknologiske lånefjer uden at have taget de ledelsesmæssige armbøjninger og gjort de forretningsmæssige knæløft?


Analytics big data AI

De små skridt og det teknologiske verdensherredømme

Virksomhederne bygger digitale kundeoplevelser som aldrig før. Men i forhold til for to-tre år siden er digitalisering gledet ud af mediebilledet. Jeg tror, at det handler om vores tømmermænd med tech-giganternes magtmonopoler.


Analytics Strategi AI

Teknologi kortslutter organisationer, fordi kunden er konge

Data rummer potentialet til at forstå den individuelle kunde og reagere passende. Det er i al sin rørende enkelhed årsagen til, at analytics og AI sætter dagsordenen. Den funktionsopdelte organisation kan ikke svare på kundeoplevelsens centrale udfordringer. 


Chatbots AI Voice Assistant

Usikker på effekten og værdien af chatbots? Jamen, så start da den første bot på en intern målgruppe

Prognoserne spår AI, voice og chatbotter en voldsom vækst. Det handler om, at kundeservice flytter over på nye og mere dynamiske dataplatforme. Det kan forekomme uoverskueligt, men så kan man jo starte med en intern chatbot til medarbejderne.


big data Data-driven Growth Dark Data

Vi vælter os i mørkt stof og herreløse data - og det kan have stor værdi, hvis vi gør det rigtige

Vi vælter os i det, som amerikanerne kalder ’dark data’. Det svarer en smule til, at støvlerne klistrer fast i guld, mens vi leder efter det med hakke og skovl.


Agile projektledelse Coronavirus

Lugter Corona-krisens ledelsesstil ikke ret meget af agil?

De agile metoder minder om den ledelsesstil, som skal klare os gennem krisen. Derfor kan it-direktøren og de agilt erfarne nu virkeligt lære fra sig. Og når krisen er ovre, skal der holdes fast.


Strategi Customer Experience Customer Journey

Fem sikre tips til at slippe af med kunder og opnå et mere mindfuldt erhvervsliv

Har du også fået nok? Hvor ville ens erhvervsliv dog være meget lettere, hvis vi slap for alle interne og eksterne kunder med deres krav og behov.


Agile Project Management Forretningsudvikling

Det store drama om it og forretning: Nu bejler CDO'en på sit disruption-æsel med en krage og en singularity-træsko i hver hånd til prinsessen

Efter adskillige årtier i it-branchen kan jeg konstatere, at vi til stadighed ser nyopsætninger af det klassiske drama (med stærke elementer af tragedie), som handler om relationen mellem it og forretning. Nu med CDO og agile påfuglefjer.